جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

نمایش آثار منتخب پنجمین جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» در فرهنگ‌سرای گلستان

آثار منتخب پنجمین جشنواره ملی دانش‌آموزی فیلم کوتاه «مدرسه» دوشنبه هفتم مرداد ماه در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آثار منتخب پنجمین جشنواره ملی دانش‌آموزی فیلم کوتاه «مدرسه» دوشنبه هفتم مرداد ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگ‌سرای گلستان به نمایش در می‌آید. 

این جشنواره با هدف انگیزه‌دهی به دانش‌آموزان هنرمند در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه هنری در قالب‌های فیلم داستانی، مستند، علمی و آموزشی، انیمیشن، فتوکلیپ و تیزر تبلیغاتی، متناسب با فرهنگ ملی و اسلامی و نیز حضور مؤثر در آموزش هنری دانش‌آموزان با هدف ارتقای کیفیت تولیدات هنری، الگوسازی برای تمام مجموعه‌های فعال هنری، شناخت و هدایت هنرمندان مستعد آینده کشور و پرورش استعدادها توسط مجامع اصلی هنر متعهد برگزار می‌شود.

ویژگی اصلی جشنواره برگزاری آن توسط تیم اجرایی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان است و داوری آثار بر عهده دانش‌آموزان برگزیده دوره‌های قبلی جشنواره خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.
نظر شما